منافع ایران از جنگ تجاری آمریکا و چین؛ چرا پس از برجام حتی یک هیات اقتصادی به چین نفرستادیم؟

منافع ایران از جنگ تجاری آمریکا و چین؛ چرا پس از برجام حتی یک هیات اقتصادی به چین نفرستادیم؟

سیدحمید حسینی کارشناس اقتصادی با بیان اینکه چینی ها از ما دلخور هستند زیرا پس از برجام دو سال حتی یک هیئت­ تجاری به چین نفرستادیم و در پی اروپایی ها بودیم، گفت: باید از جنگ اقتصادی چین و امریکا استفاده کنیم و راهبرد اقتصادی خود را با چین بهبود بخشیم.

سیدحمید حسینی کارشناس اقتصادی با بیان اینکه چینی ها از ما دلخور هستند زیرا پس از برجام دو سال حتی یک هیئت­ تجاری به چین نفرستادیم و در پی اروپایی ها بودیم، گفت: باید از جنگ اقتصادی چین و امریکا استفاده کنیم و راهبرد اقتصادی خود را با چین بهبود بخشیم.