عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افت ارزش پول ملی را به یک آبروریزی اقتصادی تشبیه کرد و گفت: سالی 30 هزار میلیارد تومان رانت وارداتی داریم که کالا با دلار 3300 تومان وارد می شود و در بازار با قیمتی دیگر به فروش می رسد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افت ارزش پول ملی را به یک آبروریزی اقتصادی تشبیه کرد و گفت: سالی 30 هزار میلیارد تومان رانت وارداتی داریم که کالا با دلار 3300 تومان وارد می شود و در بازار با قیمتی دیگر به فروش می رسد.