نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: حدود هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد مقابل وزارت اقتصاد تجمع کرده اند، چرا که دولت هنوز حقوق این افراد را پرداخت نکرده است.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: حدود هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد مقابل وزارت اقتصاد تجمع کرده اند، چرا که دولت هنوز حقوق این افراد را پرداخت نکرده است.