کوچ عشایر به مناطق گرمسیر هرمزگان آغاز شد

کوچ عشایر به مناطق گرمسیر هرمزگان آغاز شد

بندرعباس / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی کوچ عشایر به مناطق گرمسیری هرمزگان آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر امور عشایری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: سالانه دو هزار خانوار عشایر با جمعیت بیست هزار نفر از بردسیر، بافت و سیرجان استان کرمان برای زمستان گذرانی به هرمزگان کوچ می کنند . منوچهر سالاری افزود: همه ساله قسمت های شمالی و شرق هرمزگان در شهرستان های رودان ، حاجی آباد و بخشی از بندرعباس میزبان شمار زیادی از عشایر است که با هدف استفاده از آب و هوای مطلوب و مراتع سرسبز به این استان ...

بندرعباس / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی کوچ عشایر به مناطق گرمسیری هرمزگان آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر امور عشایری سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: سالانه دو هزار خانوار عشایر با جمعیت بیست هزار نفر از بردسیر، بافت و سیرجان استان کرمان برای زمستان گذرانی به هرمزگان کوچ می کنند . منوچهر سالاری افزود: همه ساله قسمت های شمالی و شرق هرمزگان در شهرستان های رودان ، حاجی آباد و بخشی از بندرعباس میزبان شمار زیادی از عشایر است که با هدف استفاده از آب و هوای مطلوب و مراتع سرسبز به این استان ...