کشت گیاهان دارویی برای نخستین بار در فیروزآباد

کشت گیاهان دارویی برای نخستین بار در فیروزآباد

شیراز / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی برای نخستین بار 10 هکتار از اراضی کشاورزی فیروزآباد در استان فارس به کشت گیاهان دارویی اختصاص یافت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دهقان ، مدیرجهاد کشاورزی فیروزآباد گفت: این طرح با هدف مقابله با خشکسالی و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در فیروزآباد اجرا شده است . وی افزود: گیاهان دارویی شامل مریم گلی ، نعنا فلفلی و آویشن به شیوه نواری آبیاری می شوند. اجرای این طرح برای 50نفربطورمستقیم شغل ایجاد کرده است. قاسم زاده فارغ التحصیل رشته کشاورزی هدف از ...

شیراز / خبرگزاری صدا و سیما / اجتماعی برای نخستین بار 10 هکتار از اراضی کشاورزی فیروزآباد در استان فارس به کشت گیاهان دارویی اختصاص یافت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دهقان ، مدیرجهاد کشاورزی فیروزآباد گفت: این طرح با هدف مقابله با خشکسالی و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در فیروزآباد اجرا شده است . وی افزود: گیاهان دارویی شامل مریم گلی ، نعنا فلفلی و آویشن به شیوه نواری آبیاری می شوند. اجرای این طرح برای 50نفربطورمستقیم شغل ایجاد کرده است. قاسم زاده فارغ التحصیل رشته کشاورزی هدف از ...