توتال به شرط معافیت از تحریمهای آمریکا در ایران میماند
توتال به شرط معافیت از تحریمهای آمریکا در ایران میماند
مدیرعامل شرکت توتال گفت، در صورتی که دولت آمریکا تصمیم به وضع مجدد تحریم ها علیه ایران بگیرد، این شرکت نفت و گاز فرانسوی برای ادامه توسعه میدان گازی پارس جنوبی به دنبال معافیت از تحریم های آمریکا خواهد بود.
مدیرعامل شرکت توتال گفت، در صورتی که دولت آمریکا تصمیم به وضع مجدد تحریم ها علیه ایران بگیرد، این شرکت نفت و گاز فرانسوی برای ادامه توسعه میدان گازی پارس جنوبی به دنبال معافیت از تحریم های آمریکا خواهد بود.