نماینده مجلس: صدا و سیما به رسانه میلی تبدیل شده است
نماینده مجلس: صدا و سیما به رسانه میلی تبدیل شده است
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت با ابزار نارضایتی از عملکرد صدا و سیما در نحوه انعکاس برجام گفت که به اعتقاد ما صدا و سیما در انعکاس اخبار و مطلب مربوط به برجام سیاه نمایی میکند.
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت با ابزار نارضایتی از عملکرد صدا و سیما در نحوه انعکاس برجام گفت که به اعتقاد ما صدا و سیما در انعکاس اخبار و مطلب مربوط به برجام سیاه نمایی میکند.