بندرعباس /خبرگزاری صدا و سیما/اقتصادی
کشت مکانیزه گندم در سیزده هزار هکتار از مزارع هرمزگان آغاز شد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: امسال پیش بینی می شود پنجاه و پنج هزار تن گندم برداشت شودکه سه هزارتن بیشتر از پارسال است
امیری زاده بارندگی کافی و استفاده از بذر مرغوب را ازعوامل افزایش تولید گندم در استان اعلام کرد .
کاهش هزینه کشاورزان ، صرفه جویی در مصرف کود و بذر، صرفه جویی در مصرف آب ، و تولید محصول با کیفیت بهتر از مزایایی کاشت گندم به روش مکانیزه ...
بندرعباس /خبرگزاری صدا و سیما/اقتصادی
کشت مکانیزه گندم در سیزده هزار هکتار از مزارع هرمزگان آغاز شد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: امسال پیش بینی می شود پنجاه و پنج هزار تن گندم برداشت شودکه سه هزارتن بیشتر از پارسال است
امیری زاده بارندگی کافی و استفاده از بذر مرغوب را ازعوامل افزایش تولید گندم در استان اعلام کرد .
کاهش هزینه کشاورزان ، صرفه جویی در مصرف کود و بذر، صرفه جویی در مصرف آب ، و تولید محصول با کیفیت بهتر از مزایایی کاشت گندم به روش مکانیزه ...