عنایتی: شاید آخر فصل هم خداحافظی نکنم

عنایتی: شاید آخر فصل هم خداحافظی نکنم

به گزارش مشرق ، رضا عنایتی در خصوص شرایط سیاه جامگان گفت: اوضاع تیم ما بد نیست و سعی کردیم در تعطیلات لیگ برتر روی مسائل روحی و روانی کار کنیم و کادر فنی هم در تمرینات تاکتیکی، نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد. ما ریکاوری خوبی داشتیم و امیدوارم با اعتمادبه نفس بیشتری لیگ را شروع کنیم، در ضمن امیدوارم بازیکنان جوان ما قدر بازی کردن در لیگ برتر را بدانند، چون این فرصت به سادگی نصیب هر بازیکنی نمی شود. وی در مورد بازی روز جمعه تیمش در تبریز مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. ...

به گزارش مشرق ، رضا عنایتی در خصوص شرایط سیاه جامگان گفت: اوضاع تیم ما بد نیست و سعی کردیم در تعطیلات لیگ برتر روی مسائل روحی و روانی کار کنیم و کادر فنی هم در تمرینات تاکتیکی، نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد. ما ریکاوری خوبی داشتیم و امیدوارم با اعتمادبه نفس بیشتری لیگ را شروع کنیم، در ضمن امیدوارم بازیکنان جوان ما قدر بازی کردن در لیگ برتر را بدانند، چون این فرصت به سادگی نصیب هر بازیکنی نمی شود. وی در مورد بازی روز جمعه تیمش در تبریز مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد. ...