جهانگیری: سال 96 در ایجاد اشتغال نمونه بودیم

جهانگیری: سال 96 در ایجاد اشتغال نمونه بودیم

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ منتی بر مردم برای دریافت سود سهام عدالت وجود ندارد گفت: سال 96 در ایجاد اشتغال جزو سالهای نمونه بوده است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه هیچ منتی بر مردم برای دریافت سود سهام عدالت وجود ندارد گفت: سال 96 در ایجاد اشتغال جزو سالهای نمونه بوده است.