تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور به دلیل دخالت سازمانها
تخریب اکوسیستم استارتاپی کشور به دلیل دخالت سازمانها
نائب رئیس هیئت مدیره سازمان نصر تهران گفت: موج اول توجه به استارتاپها در کشور مفید بود اما متأسفانه در حال حاضر دخالت سازمانها در اکوسیستم استارتاپی کشور باعث تخریب این حوزه شده است.
نائب رئیس هیئت مدیره سازمان نصر تهران گفت: موج اول توجه به استارتاپها در کشور مفید بود اما متأسفانه در حال حاضر دخالت سازمانها در اکوسیستم استارتاپی کشور باعث تخریب این حوزه شده است.