آیا سوآپ نفت شمال عراق از خاک ایران منتفی شده و ایران این فرصت بهینه تجاری را در زمانی که ترکیه به دنبال سهم گیری از این تجارت منطقه ای است، از دست داده است؟
آیا سوآپ نفت شمال عراق از خاک ایران منتفی شده و ایران این فرصت بهینه تجاری را در زمانی که ترکیه به دنبال سهم گیری از این تجارت منطقه ای است، از دست داده است؟