طرح «اعاده اموال نامشروع» |عیوضلو: چرا مدیر دولتی باید پادشاهی کند؟
طرح «اعاده اموال نامشروع» |عیوضلو: چرا مدیر دولتی باید پادشاهی کند؟
امروزه مدیر یک سازمان دولتی با استفاده از انواع امکاناتی که در اختیارش گذاشته شده در آن سازمان پادشاهی می کند و کسی حتی شبهه سوء استفاده از موقعیت شغلی را برای او مطرح نمی کند و حتی در ذهن مسئولان کشور چنین شبهاتی وجود ندارد.
امروزه مدیر یک سازمان دولتی با استفاده از انواع امکاناتی که در اختیارش گذاشته شده در آن سازمان پادشاهی می کند و کسی حتی شبهه سوء استفاده از موقعیت شغلی را برای او مطرح نمی کند و حتی در ذهن مسئولان کشور چنین شبهاتی وجود ندارد.