"عملکرد سازمان جنگلها دربرابر قاچاق چوب فاجعهآمیز است"
"عملکرد سازمان جنگلها دربرابر قاچاق چوب فاجعهآمیز است"
رئیس انجمن جنگلبانی کشور با اشاره به معضل قاچاق چوب و برداشت غیرقانونی از جنگل های کشور گفت: عملکرد سازمان جنگلها بسیار فاجعهآمیز است زیرا افراد شاغل در این سازمان، فاقد تخصص و مدرک لازم برای مدیریت بوده و حتی الفبای کار را هم نمیدانند.
رئیس انجمن جنگلبانی کشور با اشاره به معضل قاچاق چوب و برداشت غیرقانونی از جنگل های کشور گفت: عملکرد سازمان جنگلها بسیار فاجعهآمیز است زیرا افراد شاغل در این سازمان، فاقد تخصص و مدرک لازم برای مدیریت بوده و حتی الفبای کار را هم نمیدانند.