سهم ناچیز 10 درصدی ایران از تخلیه و بارگیری کانتینر خلیج‌فارس

سهم ناچیز 10 درصدی ایران از تخلیه و بارگیری کانتینر خلیج‌فارس

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این‌که نیمی از خلیج‌فارس متعلق به ایران است اما با این حال کشورمان سهم 10 درصدی از تخلیه و بارگیری کانتینر این منطقه دارد، گفت: درخواست لاینرهای کشتیرانی به منظور اختصاص "ویندو" مورد بررسى قرار مى گیرد.

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این‌که نیمی از خلیج‌فارس متعلق به ایران است اما با این حال کشورمان سهم 10 درصدی از تخلیه و بارگیری کانتینر این منطقه دارد، گفت: درخواست لاینرهای کشتیرانی به منظور اختصاص "ویندو" مورد بررسى قرار مى گیرد.