دو ماهیگیری هندی که به جرم ورود غیرقانونی به آبهای ایران برای مدت 3 سال در ایران زندانی بودند، به دلایل انسان دوستانه آزاد شدند و امروز قرار است به کشور خود باز گردند.
دو ماهیگیری هندی که به جرم ورود غیرقانونی به آبهای ایران برای مدت 3 سال در ایران زندانی بودند، به دلایل انسان دوستانه آزاد شدند و امروز قرار است به کشور خود باز گردند.