تشکیل کارگروه ملی سازگاری با کمآبی با حضور 4 وزیر
تشکیل کارگروه ملی سازگاری با کمآبی با حضور 4 وزیر
وزیر نیرو گفت: کارگروه ملی سازگاری با کم آبی پس از دو ماه کار دستگاههای مرتبط با آب و همکاری برخی استانداران فعال شد.
وزیر نیرو گفت: کارگروه ملی سازگاری با کم آبی پس از دو ماه کار دستگاههای مرتبط با آب و همکاری برخی استانداران فعال شد.