استاندار تهران: بانک‎ها وام ندهند، باید فاتحه تولید را خواند + فیلم

استاندار تهران: بانک‎ها وام ندهند، باید فاتحه تولید را خواند + فیلم

استاندار تهران با طرح این پرسش که چرا وقتی یک مصوبه تیرماه امسال ابلاغ شده، با گذشت 8ماه هنوز اجرایی نشده،گفت:وقتی از باتک می پرسیم چرا مصوبه را اجرا نکردید،عدم ابلاغ بخشنامه آن را بهانه می‌کند.اگر این معطلی ادامه یابد، فاتحه تولید را باید خواند.

استاندار تهران با طرح این پرسش که چرا وقتی یک مصوبه تیرماه امسال ابلاغ شده، با گذشت 8ماه هنوز اجرایی نشده،گفت:وقتی از باتک می پرسیم چرا مصوبه را اجرا نکردید،عدم ابلاغ بخشنامه آن را بهانه می‌کند.اگر این معطلی ادامه یابد، فاتحه تولید را باید خواند.