۴۶ دستگاه واگن جدید به متروی تهران اضافه می شود

۴۶ دستگاه واگن جدید به متروی تهران اضافه می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: طی چند روز آینده ۴۶ دستگاه واگن جدید مترو به ناوگان مترو اضافه خواهد شد.

۴۶ دستگاه واگن جدید به متروی تهران اضافه می شود
پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: طی چند روز آینده ۴۶ دستگاه واگن جدید مترو به ناوگان مترو اضافه خواهد شد.