رئیس اتاق تهران با اشاره به مشکلاتی چون تبعیض بین بنگاههای خصوصی و دولتی و ظلم در پرداخت مطالبات بخش خصوصی از دولت، نسبت به خروج سرمایه از کشور هشدار داد.
رئیس اتاق تهران با اشاره به مشکلاتی چون تبعیض بین بنگاههای خصوصی و دولتی و ظلم در پرداخت مطالبات بخش خصوصی از دولت، نسبت به خروج سرمایه از کشور هشدار داد.