افزایش سقف برداشت از خودپردازها به 500 هزار تومان از 25 اسفند

افزایش سقف برداشت از خودپردازها به 500 هزار تومان از 25 اسفند

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی سقف برداشت از عابربانک ها به صورت درون بانکی (غیرشتابی) از روز جمعه 25 اسفندماه سال جاری لغایت روز چهارشنبه 15 فروردین ماه سال آتی به 500 هزار تومان افزایش می یابد.

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی سقف برداشت از عابربانک ها به صورت درون بانکی (غیرشتابی) از روز جمعه 25 اسفندماه سال جاری لغایت روز چهارشنبه 15 فروردین ماه سال آتی به 500 هزار تومان افزایش می یابد.