همزمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی 19 پروژه بندری و دریایی با سرمایه گذاری بالغ بر 600 میلیارد تومان در استان هرمزگان به بهرهبرداری رسید.
همزمان با دهه مبارک فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی 19 پروژه بندری و دریایی با سرمایه گذاری بالغ بر 600 میلیارد تومان در استان هرمزگان به بهرهبرداری رسید.