رئیس گمرک در مورد سوء استفاده از کارتهای بازرگانی یک بار مصرف گفت: تلاش ما این است که سوء استفاده از این کارتها به حداقل برسد و در این خصوص جلساتی با دستگاههای مرتبط برگزار شده تا ضوابط مشخصی برای صدور کارت وضع شود.
رئیس گمرک در مورد سوء استفاده از کارتهای بازرگانی یک بار مصرف گفت: تلاش ما این است که سوء استفاده از این کارتها به حداقل برسد و در این خصوص جلساتی با دستگاههای مرتبط برگزار شده تا ضوابط مشخصی برای صدور کارت وضع شود.