در ادارات دولتی ایران افراد بسیاری برای هیچ استخدام شده اند و از سوی دیگر با ممانعت از واگذاری وظایف به اشخاص خارج از اداره، به نوعی مانع رشد بخش خصوصی شده اند.
در ادارات دولتی ایران افراد بسیاری برای هیچ استخدام شده اند و از سوی دیگر با ممانعت از واگذاری وظایف به اشخاص خارج از اداره، به نوعی مانع رشد بخش خصوصی شده اند.