"نیمهی پُر"| به خودکفایی 84 درصدی در تولید شکر رسیدیم
"نیمهی پُر"| به خودکفایی 84 درصدی در تولید شکر رسیدیم
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر از دستیابی به خودکفایی 84 درصدی در تولید شکر داد و گفت: در صورتی که وزارت صنعت برای احداث دو کارخانه شکر در منطقه ایلام اقدام کند به خودکفایی صددرصدی میرسیم که این حجم از تولید در کشورمان بیسابقه است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر از دستیابی به خودکفایی 84 درصدی در تولید شکر داد و گفت: در صورتی که وزارت صنعت برای احداث دو کارخانه شکر در منطقه ایلام اقدام کند به خودکفایی صددرصدی میرسیم که این حجم از تولید در کشورمان بیسابقه است.