جدیدترین گزارشهای تحقیقاتی امریکا بر روی امواج رادیویی آنتنهای مخابراتی نشان میدهد که قرارگیری طولانیمدت در معرض این امواج میتواند منجر به بروز سرطان در موشها شود.
جدیدترین گزارشهای تحقیقاتی امریکا بر روی امواج رادیویی آنتنهای مخابراتی نشان میدهد که قرارگیری طولانیمدت در معرض این امواج میتواند منجر به بروز سرطان در موشها شود.