قطع روزانه گاز ادارات تهران از ساعت 18

قطع روزانه گاز ادارات تهران از ساعت 18

کارگروه هماهنگی و پیشگیری از افت فشار گاز ومدیریت بهینه مصرف در تهران مصوب کرد تا از چهارشنبه 11 بهمن‌ تا اطلاع ثانوی سیستم‌های گرمایشی همه ادارات، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های لشگری و کشوری واقع در استان تهران از ساعت 18 از مدار خارج شود.

کارگروه هماهنگی و پیشگیری از افت فشار گاز ومدیریت بهینه مصرف در تهران مصوب کرد تا از چهارشنبه 11 بهمن‌ تا اطلاع ثانوی سیستم‌های گرمایشی همه ادارات، دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های لشگری و کشوری واقع در استان تهران از ساعت 18 از مدار خارج شود.