معاون سازمان راهداری با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری برای بازگشایی جاده قدیم تهران-قم یکی از مشکلات انجام عملیات بازگشایی محور تهران قم و تهران-ساوه را خودروهای رها شده عنوانکرد و گفت: مالکان برای همکاری و جابجایی خودروها اقدام کنند.
معاون سازمان راهداری با اشاره به تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری برای بازگشایی جاده قدیم تهران-قم یکی از مشکلات انجام عملیات بازگشایی محور تهران قم و تهران-ساوه را خودروهای رها شده عنوانکرد و گفت: مالکان برای همکاری و جابجایی خودروها اقدام کنند.