راه اندازی دفتر ارتباط با سازندگان داخلی در مجتمع گازی پارس جنوبی

راه اندازی دفتر ارتباط با سازندگان داخلی در مجتمع گازی پارس جنوبی

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی از راه اندازی دفتر ارتباطی با سازندگان داخلی در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی از راه اندازی دفتر ارتباطی با سازندگان داخلی در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.