چرا گیربکس‌های اتوماتیک در برخی موارد به سختی از حالت P خارج می‌شوند؟

چرا گیربکس‌های اتوماتیک در برخی موارد به سختی از حالت P خارج می‌شوند؟

عصر خودرو- گیربکس‌های اتوماتیک پیچیدگی‌های فنی زیادی دارند و همین مسأله باعث می‌شود مالکین این خودرو‌ها نگرانی‌هایی در مورد آن‌ها داشته باشند. یکی از این نگرانی‌ها، گیر کردن دنده در وضعیت P است اما باید دانست این مسأله نگرانی چندان مهمی نیست چراکه این وضعیت به ندرت بروز می‌کند.

عصر خودرو- گیربکس‌های اتوماتیک پیچیدگی‌های فنی زیادی دارند و همین مسأله باعث می‌شود مالکین این خودرو‌ها نگرانی‌هایی در مورد آن‌ها داشته باشند. یکی از این نگرانی‌ها، گیر کردن دنده در وضعیت P است اما باید دانست این مسأله نگرانی چندان مهمی نیست چراکه این وضعیت به ندرت بروز می‌کند.