50 هزار دبیر متوسطه دوم به دوره های ابتدایی و متوسطه اول آمدند
50 هزار دبیر متوسطه دوم به دوره های ابتدایی و متوسطه اول آمدند
به گزارش مشرق، محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «چرا از دبیران متوسطه دوره دوم در دوره ابتدایی استفاده شد؟»، اظهار داشت: یک پایه را در متوسطه دوم دیگر نخواهیم داشت و از این به بعد، دوره متوسطه دوم با 3 پایه به کار خود ادامه خواهد داد.
وی افزود: بنابراین طبیعی است که یک چهارم دبیران متوسطه دوم ساعت کاری نداشته باشند، ترجیح این بود که از ساعات موظف این افراد در دوره متوسطه اول و از دبیران متوسطه اول در پایه های پنجم و ششم دبستان استفاده شود.
دیمه ور با بیان اینک ...
به گزارش مشرق، محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «چرا از دبیران متوسطه دوره دوم در دوره ابتدایی استفاده شد؟»، اظهار داشت: یک پایه را در متوسطه دوم دیگر نخواهیم داشت و از این به بعد، دوره متوسطه دوم با 3 پایه به کار خود ادامه خواهد داد.
وی افزود: بنابراین طبیعی است که یک چهارم دبیران متوسطه دوم ساعت کاری نداشته باشند، ترجیح این بود که از ساعات موظف این افراد در دوره متوسطه اول و از دبیران متوسطه اول در پایه های پنجم و ششم دبستان استفاده شود.
دیمه ور با بیان اینک ...