تخریب دشت لار با چرای غیرمجاز دام

تخریب دشت لار با چرای غیرمجاز دام

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه چرای غیرمجازدام سبب تخریب مراتع دشت لار می‌شود، گفت: برای جلوگیری از تخریب باید ورود دام‌های عشایر به آنجا با پروانه چرا انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه چرای غیرمجازدام سبب تخریب مراتع دشت لار می‌شود، گفت: برای جلوگیری از تخریب باید ورود دام‌های عشایر به آنجا با پروانه چرا انجام شود.