تهران سردمدار مصرف گاز شد استان تهران با مصرف بیش از ۱۲۶ میلیون مترمکعب گاز در ۲۴ ساعت گذشته سردمدار بدمصرفی شد. استان تهران با مصرف بیش از ۱۲۶ میلیون مترمکعب گاز در ۲۴ ساعت گذشته سردمدار بدمصرفی شد.