وزیر صمت: انتظار از سازمان حمایت حمایت از تولید است
وزیر صمت: انتظار از سازمان حمایت حمایت از تولید است
وزیر صمت گفت: توقع ما از سازمان حمایت نه مچ گیری بلکه حمایت از تولید است و اگر برخی اجحاف کردند فقط باید همان بخش را توبیخ کرد و به همه کشور نباید نگاه مچ گیری داشت.
وزیر صمت گفت: توقع ما از سازمان حمایت نه مچ گیری بلکه حمایت از تولید است و اگر برخی اجحاف کردند فقط باید همان بخش را توبیخ کرد و به همه کشور نباید نگاه مچ گیری داشت.