مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از آورده حدود 1.1 میلیارد تومانی برخی متقاضیان نهضت ملی مسکن خبر داده، اما مشحص نیست که آیا متقاضیانی که از دو تا سه سال پیش اقدام به ثبت نام کردهاند هم شامل این افزایش قیمت می شوند؟
مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران از آورده حدود 1.1 میلیارد تومانی برخی متقاضیان نهضت ملی مسکن خبر داده، اما مشحص نیست که آیا متقاضیانی که از دو تا سه سال پیش اقدام به ثبت نام کردهاند هم شامل این افزایش قیمت می شوند؟