وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی تا پایان دولت چهاردهم واردات شکر و موز که ارزبری زیادی هم دارند، صفر میشود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی تا پایان دولت چهاردهم واردات شکر و موز که ارزبری زیادی هم دارند، صفر میشود.