واردات شکر و موز تا پایان دولت چهاردهم صفر می‌شود

واردات شکر و موز تا پایان دولت چهاردهم صفر می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی تا پایان دولت چهاردهم واردات شکر و موز که ارزبری زیادی هم دارند، صفر می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی تا پایان دولت چهاردهم واردات شکر و موز که ارزبری زیادی هم دارند، صفر می‌شود.