برای پرداخت تسهیلات با سود 45 درصدی زیرمیزی می‌خواهند!

برای پرداخت تسهیلات با سود 45 درصدی زیرمیزی می‌خواهند!

آیا این نوع بانکداری مورد تأیید شماست؟ آیا در دنیا اینطوری بانکداری میکنند و اشک مردم را با قوانین من درآورده و دروغهای پی در پی درمیاورند؟

آیا این نوع بانکداری مورد تأیید شماست؟ آیا در دنیا اینطوری بانکداری میکنند و اشک مردم را با قوانین من درآورده و دروغهای پی در پی درمیاورند؟