معاملات بورس تهران در روز گذشته با سرخپوشی نماگرهای سهامی همراه شد. شاخصکل بورس، بعد از تجربه چهار روز متوالی مثبت که توام با صعود این شاخص از محدوده یکمیلیون و ۹۹۱هزارواحدی به سطح ۲میلیون و ۳۸هزارواحدی بود، در جریان دادوستدهای دیروز، بر مدار نزولی قرار گرفت و با افت ۰.۲۷درصدی همراه شد.
معاملات بورس تهران در روز گذشته با سرخپوشی نماگرهای سهامی همراه شد. شاخصکل بورس، بعد از تجربه چهار روز متوالی مثبت که توام با صعود این شاخص از محدوده یکمیلیون و ۹۹۱هزارواحدی به سطح ۲میلیون و ۳۸هزارواحدی بود، در جریان دادوستدهای دیروز، بر مدار نزولی قرار گرفت و با افت ۰.۲۷درصدی همراه شد.