سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: از تاریخ 27 تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمیتوان انجام داد.
سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: از تاریخ 27 تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمیتوان انجام داد.