تابلوی برق سبز در بورس انرژی راه‌اندازی می‌شود

تابلوی برق سبز در بورس انرژی راه‌اندازی می‌شود

وزیر نیرو با بیان اینکه تابلوی برق سبز به‌زودی در بورس انرژی کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این تابلو تولید کنندگان انرژی تجدیدپذیر، برق عرضه می‌کنند و در یک محیط رقابتی سود مناسبی از این سرمایه‌گذاری را کسب می‌کنند.

وزیر نیرو با بیان اینکه تابلوی برق سبز به‌زودی در بورس انرژی کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این تابلو تولید کنندگان انرژی تجدیدپذیر، برق عرضه می‌کنند و در یک محیط رقابتی سود مناسبی از این سرمایه‌گذاری را کسب می‌کنند.