اولین نیروگاه بیوگاز تهران بهبهرهبرداری رسید
اولین نیروگاه بیوگاز تهران بهبهرهبرداری رسید
نیروگاه بیوگاز واحدهای 5 و 6 تصفیهخانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 2.4 مگاوات با حضور علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو به بهرهبرداری رسید.
نیروگاه بیوگاز واحدهای 5 و 6 تصفیهخانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 2.4 مگاوات با حضور علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو به بهرهبرداری رسید.