اولین نیروگاه بیوگاز تهران به‌بهره‌برداری رسید

اولین نیروگاه بیوگاز تهران به‌بهره‌برداری رسید

نیروگاه بیوگاز واحدهای 5 و 6 تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 2.4 مگاوات با حضور علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

نیروگاه بیوگاز واحدهای 5 و 6 تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 2.4 مگاوات با حضور علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.