یک کارشناس اقتصادی گفت: بنزینی که امروز به قیمت 3 هزار تومان فروخته میشود در شش ماهه ابتدای سال به قیمت 27 سنت از جانب پالایشگاهها صادر شده است. در حالی است که دولت بنزین را 80 سنت از پالایشگاه ها میخرد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: بنزینی که امروز به قیمت 3 هزار تومان فروخته میشود در شش ماهه ابتدای سال به قیمت 27 سنت از جانب پالایشگاهها صادر شده است. در حالی است که دولت بنزین را 80 سنت از پالایشگاه ها میخرد.