مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، از برنامه ریزی برای راهاندازی فاز نخست کارخانه گاز و گاز مایع (NGL 3200) در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: راه اندازی این طرح بزرگ صنعتی،گام بلندی در مسیر جمع آوری گازهای همراه و حفظ محیط زیست خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، از برنامه ریزی برای راهاندازی فاز نخست کارخانه گاز و گاز مایع (NGL 3200) در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: راه اندازی این طرح بزرگ صنعتی،گام بلندی در مسیر جمع آوری گازهای همراه و حفظ محیط زیست خواهد بود.