پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسید/ پرتاب تحقیقاتی ماهواره به لایه ژئو در دولت سیزدهم
پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسید/ پرتاب تحقیقاتی ماهواره به لایه ژئو در دولت سیزدهم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسیده است در مورد نیاز ایران به ماهواره اختصاصی گفت: اولین پرتاب تحقیقاتی ماهواره به لایه ژئو در دولت سیزدهم انجام خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسیده است در مورد نیاز ایران به ماهواره اختصاصی گفت: اولین پرتاب تحقیقاتی ماهواره به لایه ژئو در دولت سیزدهم انجام خواهد شد.