پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسید/ پرتاب تحقیقاتی ماهواره به لایه ژئو در دولت سیزدهم

پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسید/ پرتاب تحقیقاتی ماهواره به لایه ژئو در دولت سیزدهم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسیده است در مورد نیاز ایران به ماهواره اختصاصی گفت: اولین پرتاب تحقیقاتی ماهواره به لایه ژئو در دولت سیزدهم انجام خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به 60 درصد رسیده است در مورد نیاز ایران به ماهواره اختصاصی گفت: اولین پرتاب تحقیقاتی ماهواره به لایه ژئو در دولت سیزدهم انجام خواهد شد.