معاون اسبق سازمان خصوصیسازی با بیان اینکه چرا نهاد ناظر ظرف چند سال اخیر گزارشی در مورد دو شرکت استقلال و پرسپولیس ارائه نکرده است، گفت: چطور در شرایطی که میگویند دو باشگاه در و پیکر نداشتند، 350 میلیارد تومان به هر یک از باشگاهها دادید.
معاون اسبق سازمان خصوصیسازی با بیان اینکه چرا نهاد ناظر ظرف چند سال اخیر گزارشی در مورد دو شرکت استقلال و پرسپولیس ارائه نکرده است، گفت: چطور در شرایطی که میگویند دو باشگاه در و پیکر نداشتند، 350 میلیارد تومان به هر یک از باشگاهها دادید.