چرا وقتی به صورت رسمی مجوز افزایش قیمت خودروها صادر شده دستگاه های متولی از اعلام اعداد ممانعت می کنند؟ سیاست بازی در میدان اقتصاد تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟
چرا وقتی به صورت رسمی مجوز افزایش قیمت خودروها صادر شده دستگاه های متولی از اعلام اعداد ممانعت می کنند؟ سیاست بازی در میدان اقتصاد تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟