مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جابجایی 4 میلیون گردشگر دریایی در نوروز 1402 خبر داد و گفت: نوروز امسال 10 درصد خودرو بیشتر به قشم و کیش وارد شدند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از جابجایی 4 میلیون گردشگر دریایی در نوروز 1402 خبر داد و گفت: نوروز امسال 10 درصد خودرو بیشتر به قشم و کیش وارد شدند.