لزوم صرفه جویی 20 درصدی مصرف آب در تهران با توجه به کاهش بارندگی‌

لزوم صرفه جویی 20 درصدی مصرف آب در تهران با توجه به کاهش بارندگی‌

مدیرعامل آبفای تهران گفت: با توجه به کاهش بارندگی، مردم تهران باید مصرف آ ب را 20 درصد کاهش دهند.

مدیرعامل آبفای تهران گفت: با توجه به کاهش بارندگی، مردم تهران باید مصرف آ ب را 20 درصد کاهش دهند.