اطلاعات سامانه مودیان برای رتبهبندی "واردکنندگان موبایل" استفاده میشود
اطلاعات سامانه مودیان برای رتبهبندی "واردکنندگان موبایل" استفاده میشود
به گفته معاون وزارت صمت قرار است که از اطلاعات مربوط به پایانههای فروشگاهی برای رتبهبندی واردکنندگان موبایل استفاده شود که با توجه به اصلاحات پیشنهادی این وزارتخانه این موضوع شامل واردکنندگان گوشیهای بیش از 600 دلار نیز میشود.
به گفته معاون وزارت صمت قرار است که از اطلاعات مربوط به پایانههای فروشگاهی برای رتبهبندی واردکنندگان موبایل استفاده شود که با توجه به اصلاحات پیشنهادی این وزارتخانه این موضوع شامل واردکنندگان گوشیهای بیش از 600 دلار نیز میشود.