سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت (صمت) ضمن اشاره به اینکه سعی و تصمیم بر این است اولین عرضه خودروهای وارداتی در روزهای باقی مانده از سال ۱۴۰۱ انجام شود، اعلام کرد که احتمالا اولین عرضه روز شنبه هفته آتی خواهد بود.
سخنگوی وزارت صنعت معدن و تجارت (صمت) ضمن اشاره به اینکه سعی و تصمیم بر این است اولین عرضه خودروهای وارداتی در روزهای باقی مانده از سال ۱۴۰۱ انجام شود، اعلام کرد که احتمالا اولین عرضه روز شنبه هفته آتی خواهد بود.